ماشین لباس شویی چیست و چه کاربردی دارد ؟

ماشین لباسشویی چیست ؟

ماشین لباسشویی چیست ؟

نسل اول ماشین های لباسشویی، ماشین های لباسشویی سطلی بودند، این ماشین ها ساختار بسیار ساده ای داشتند، تنها یک سطل که درون آن را با آب پر می کردن و لباس های کثیف و پودر لباسشویی را داخل آن می ریختند و دکمه استارت را می زدند. این ماشین های لباسشویی تنها با مکانیزم چرخش لباس ها را می شستند و بعد از اتمام تایمر و خاموش شدن باید به صورت دستی لباس های شسته شده و آبکشی شده جمع میشد و برای خشک شدن در مکان مناسبی پهن می شد.

بعد از آن ماشین های لباسشویی دوقلو معرفی شدند در این ماشین ها بعد از آبکشی باید لباسها از سبد اول جمع شده و در داخل سبد دوم که خشک کن نامیده میشد قرار می گرفت. و بعد از آنها لباس ها به صورت تقریبی خشک شده و آماده جمع کردن بود.

نسل آخر ماشین های لباسشویی که امروزه در حال استفاده از آن هستیم ماشین های لباسشویی اتوماتیک است.

 

 

ماشین لباسشویی چه کاربردی دارد ؟

این ماشین ها دارای برنامه های شستشوی متفاوتی هستند که برای مصارف مختلف و انواع پارچه ها قابل استفاده هستند. به آسانی هر چه تمامتر لباس ها را داخل ماشین لباسشویی می ریزیم، برنامه شستشوی مدنظر را انتخاب می کنیم و تمام!

نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی اتوماتیک خود را حتما به یک کارشناس و سرویسکار ماهر و مجرب بسپارید. تراز بودن ماشین در مکان قرارگیری بسیار مهم است و این کار را می توان با استفاده از پیچ هایی که در زیر ماشین تعبیه شده اند انجام داد.

فاصله ۵ سانتی متری ماشین لباسشویی از دیوار باید حتما حفظ شود. و زمانی که از آن استفاده نمی شود بهتر است شیر ورودی آب به ماشین بسته شود. ماشین لباسشویی نباید به صورت مستقیم در ارتباز با رطوبت، سرما، باران، یا نور شدید آفتاب باشد.

با خشک کردن مخزن ماشین لباسشویی بعد از هر شستشو و همینطور باز گذاشتن درب ماشین و موارد مشابه می توانید از زنگ زدگی اجزا ماشین جلوگیری کنید و باعث افزایش طول عمر آن شوید.

 

تعمیر لباسشویی بوش

لباسشوییمقالات

خرید ماشین لباسشوییلباسشوییماشین لباس شوییماشین لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 9 =