نکات ایمنی و نگهداری ظرفشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

نکات ایمنی و نگهداری ظرفشویی

“ماشین ظرفشویی  یکی از کارآمدترین وسایل خانه و محصولی ست که جدیدا جای خود را در اکثر خانه ها باز کرده است، این محصول به صورت رومیزی و ایستاده تولید شده است، در صورتی که این وسیله را برای استفاده شخصی تهیه کرده باشید، برای استفاده صحیح از آن حتما دفترچه راهنما را مطالعه فرمایید و از کارشناس و متخصص نصب دستگاه راهنمایی های لازم را بگیرید. رعایت بعضی موارد می تواند بهره وری دستگاه را بالا برده و در ابتدای امر شما را از پرداخت هزینه بابت تعمیر ماشین ظرفشویی بی نیاز کند” | تعمیر ماشین لباسشویی

  • مواردی مانند سختی آب منطقه ای که ماشین ظرفشویی در آن استفاده می شود، نوع شوینده های مصرفی، صحیح و به اندازه چیدن ظرف ها و استفاده از برنامه شستشوی صحیح و مناسب می تواند در هر چه تمیزتر شسته شدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی اثر گذار باشد و در خیلی از موارد با رعایت و کنترل موضوعات بیان شده شما از تعمیر ظرفشویی بی نیاز خواهید شد.
  • حتما از مواد شوینده استاندارد و مناسب ماشین ظرفشویی تان استفاده نمایید و از ریختن مواد سفید کننده داخل مخزن خودداری نمایید، شوینده ها را باید به اندازه ی تعیین شده مصرف کرد، بیشتر یا کمتر استفاده کردن از شوینده ها باعث باقی ماندن شوینده روی ظروف و یا تمیز نشدن ظروف خواهد شد.
  • ماشین ظرفشویی را هفته ای یکبار و در ساعات مناسب مثل صبح های زود یا آخر شب ها روشن کنید و حتما بعد از پایان شستشو درب آن نبندید تا اجزای داخلی دستگاه خشک شود، همچنین لازم است فیلتر دستگاه را تمیز کنید تا عملکرد خوب دستگاه حفظ شود.
  • باقی مانده غذاهای موجود در ظرف ها را حتما قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی پاک کنید.
  • ظرف ها را متناسب با ظرفیت ماشین داخل آن بگذارید، و آنها را در جهت آب پاش های دستگاه قرار دهید، بهتر است دهانه لیوان ها به سمت پایین باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی

لباسشوییمقالات

ماشین لباسشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =