عیب یابی ماشین لباسشویی بوش و آاگ

عیب یابی ماشین لباسشویی بوش و آاگ

عیب یابی ماشین لباسشویی بوش و آاگ

عیب یابی ماشین لباسشویی بوش و آاگ

زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل می شود ممکن است سبب بروز مشکل هر یک از اجرای داخلی آن مانند، موتور دی سی، هیدرواستات، موتور پمپ، خشک کن و … باشند. بروز مشکل در هر یک از اجزای داخلی می تواند سبب ایجاد اختلال در کارکرد ماشین شود. و باید مورد بررسی قرار گیرد گاهی نیز سبب بروز مشکل، ایجد اختلالی در بخش های بیرونی ماشین لباسشویی مانند درب آن می باشد.

اگر قفل درب ماشین لباسشویی دچار مشکل شود در واقع در مکانیزم ایمنی ماشین اختلال ایجاد می شود. زیرا قفل درب مانع از باز شدن درب ماشین هنگام شستشوی لباس ها می شود و تنها زمانی اجازه باز شدن درب را می دهد که برنامه شستشو پایان یافته باشد. اگر قفل درب ماشین لباسشویی دچار مشکل شود معمولا درب ماشین در باز یا بسته شدن با مشکل همراه خواهد بود.

تعمیر یخچال فریزر بوش | تعمیر جارو برقی بوش | تعمیر ماکروفر بوش | تعمیرات بوش

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی می تواند دلایلی مانند اشکال در سیستم برقی مانند سوختگی سیم برق خارجی و یا سیم های داخلی، وجود مشکل در موتور ماشین لباسشویی و یا آسیب رسیدن به برد اصلی دستگاه به دلایلی مانند نوسانات برقی است. مورد را با تعمیرکار خود برای کسب اطلاعات بیشتر مطرح نمایید. قبل از انجام این کار می توانید وضعیت برق ساختمان، وضعیت سیم برق لباسشویی و همچنین مشکل باز و بسته شدن درب را چک نمایید.

اگر ماشین لباسشویی شما روشن می شود، شورع به شستن لباسها می کند و در زمان آبکشی آنها موفق به تخلیه آب درون مخزن نمی شود، اولین گزینه ها برای بررسی مشکل وضعیت خروجی فاضلاب، شیلنگ تخلیه و سپس پمپ تخلیه است. پروانه پمپ و فیلتر آن از مواردی هستند که حتما باید توسط سرویسکار کنترل شوند.

وجود تکان های شدید و ایجاد سرو صدا توسط ماشین نیز از مشکلاتی است که زیار بروز پیدا می کند یکی از عوامل تأثیرگذار و مهم در این مشکل تراز نبودن ماشین لباسشویی است که باید قبل از هی نکته دیگری چک شود. ولی ممکن است ایرادات جدی تری در کاسه نمد، تسمه، بلبرینک و … نیز وجود داشته باشد.

خدمات پس از فروش آاگ | نمایندگی AEG | تعمیر لباسشویی آاگ

لباسشوییمقالات

آاگتعمیر آاگتعمیر لباسشوییخرید لباسشوییلباسشوییماشین لباسشویی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =