تعمیر هیتر ظرفشویی بوش

تعمیر هیتر بوش

تعمیر هیتر بوش

تعمیر هیتر ظرفشویی بوش

یکی از قطعات مهم برای ماشین ظرفشویی هیتر آن است که نقش به خصوصی در تمیزی ظروف و عملکرد بهینه دستگاه برعهده دارد. وظیفه هیتر، گرم کردن آب و پاک نمودن ظروف از چربی و آثار غذا است. خراب شدن این قطعه ظرفشویی، باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای خواهد شد به همین دلیل، توجه به تعمیر آن در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از مهارت متخصصین خبره، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

علامت خرابی هیتر ظرفشویی بوش

معمولا بروز هرگونه مشکل در ماشین ظرفشویی با علامت خاصی نشان داده می شود. خراب شدن هیتر نیز با اختلالاتی در کار دستگاه همراه است که مهم ترین علامت آن، اعلام پیغام ارور از جانب دستگاه و سپس، باقی ماندن چربی و لک غذا بر روی ظروف است. در واقع با خراب شدن هیتر ماشین ظرفشویی، آب نمی تواند به صورت صحیح گرم شود و در این صورت ظروف نیز به طور کامل تمیز نمی شوند.

تعمیر هیتر ظرفشویی بوش

به دلیل ساختار حساس و پیچیده ماشین ظرفشویی و به خصوص هیتر، معمولا در صورت بروز مشکل، امکان تعمیر آن بسیار کم است. در این شرایط تنها اقدام برای رفع مشکل، تعویض هیتر و نصب قطعه جدید است. تعویض هیتر به دلیل نقش مهم و حساسی که در کارایی ماشین ظرفشویی دارد از اهمیت خاصی برخوردار بوده و لزوم احتیاط در تعویض این قطعه برای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی کاملا ضروری است. از این رو بهتر است این کار توسط تکنسین های حرفه ای صورت بگیرد.

تعویض هیتر ماشین ظرفشویی بوش

برای تعویض هیتر، ابتدا باید شیلنگ آب را جدا کرده سپس صفحه پشتی دستگاه را باز کنید. پس از یافتن محل هیتر در پشت ظرفشویی، پیچ های مربوط به آن را باز و صفحه زیری دستگاه را جدا کنید. در این بخش لازم است که سنسور آنتی فلود را یافته و پمپ و هیتر را باز کنید. پس از آن با جایگزین کردن هیتر جدید، دستگاه را مجددأ بسته و تمام مراحل را به صورت معکوس انجام دهید.

 

 

 

 

ظرفشوییمقالات

بوش سرویستعمیر هیتر بوشخرید هیتر بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =