تعمیر و نگهداری ماکروویو آاگ

تعمیر ماکروفر آاگ

تعمیر ماکروفر آاگ

تعمیر و نگهداری ماکروویو آاگ

اگر چه امروزه استفاده از ماکروویو بسیار در بین مردم شایع شده است، ولی تعمیر و نگهداری از این دستگاه هم در خیلی از مواقع می تواند، موجب ناراحتی و مشکلاتی برای خانواده ها باشد، در حالی که برخی از خرابی ها و مشکلات این دستگاه را می توانید در عرض ۱۵ دقیقه تعمیر کرد.

شایع ترین خرابی های ماکروویو

شایع ترین خرابی دستگاه های ماکروویو عبارتند از درست کار نکردن صفحه لمسی، صدای غیر نرمال داشتن ماکروویو، خاموش نشدن آن، گرم نکردن غذا، روشن نشدن، نچرخیدن صفحه گردان، قفل شدن در، بسته نشدن در، کار نکردن فن اگزور و برخی مشکلات متفرقه باشد.

آسیب های رایج و شایع دستگاه

آسیب های وارد شده به دستگاه موجب می شود که پخت ناتمام باشد اگر این آسیب ها در دستگاه وجود داشت نباید از دستگاه استفاده کنید، شکستگی لولای درب، شکستگی شیشه دستگاه، شکستگی پانل، قفل معیوب، شکستگی فقل درب.

تمیز کردن دستگاه

علاوه بر اینکه ماکروویو همیشه باید تمیز باشد، توجه به تمیزی لولای درب اهمیت زیادی دارد، لولای در همیشه باید تمیز نگه داشته شود و نباید اجازه انباشت روغن، چربی و گرد و خاک در این ناحیه را دارد. برای تمیز کردن مایکروویو و جلوگیری از صرف وقت و تلاش برای سائیدن لکه‌ها، فقط کافی است که یک چهارم فنجان سرکه و یک فنجان آب را مخلوط کرده، به مدت یک یا دو دقیقه درون مایکروویو قرار دهید و بگذارید تا مخلوط به نقطه جوش برسد | تعمیر ماکروفر بوش

نصب ماکروویو آاگ

حتما دستگاه ماکروویو را در سطحی صاف و همواره نصب کنید. از دیوارهای اطراف فاصله داشته باشد تا سوراخ های تهویه آن مسدود نشود و همچنین دستگاه را نزدیک رادیو و تلویزیون نصب نکنید چون موجب ایجاد اختلال و پارازیت می شود.

استفاده از دستگاه

حتما از کابل مخصوص ماکروویو استفاده کنید، وقتی دستگاه ماکروویو را تازه خردید بعد از باز کردن کارتون آن از سالم بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید و در زمان نصب هم حتما باید دستگاه را ارت کنید.

ماکروویومقالات

آاگتعمیر ماکروفر آاگتعمیرات آاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =