راهنمای تعمیر و نگهداری از ماشین لباسشویی آاگ

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

راهنمای تعمیر و نگهداری از ماشین لباسشویی آاگ

ماشین لباسشویی امروزه یکی از وسایل ضروری در هر خانه ای می باشد که بودن آن برای خانم ها واجب است، این ماشین سبب راحتی کار خانم ها، صرف جویی در زمان و انرژی و هزینه می شود استفاده صحیح و کاربری صحیح باعث بالا تر رفتن عمر آن و از تعمیر زودهنگام لباسشویی جلوگیری می کند !

ظرفیت و اندازه ماشین لباس شویی

ظرفیت و اندازه ماشین لباس شویی باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد. ماشین لباس شویی ۵ کیلویی برای زوجین که دو نفر هستند، مناسب است. اما برای خانواده های بیش از ۳ نفر باید از ماشین لباس شویی های با ظرفیت بیش از ۷ کیلو استفاده کرد.

حرکت ماشین لباسشویی در هنگام کار

اگر ماشین لباس شویی به کف زمین نچسبد، در هنگام کار سر و صدای زیادی ایجاد کرده و جا به جا هم خواهد شد، لذا وقتی ماشین لباس شویی را نصب می کنید، زیر پایه های آن را با اسکاچ خیس کنید و سپس بر روی کاشی یا سرامیک بگذارید و تا ۲۴ ساعت روشن نکنید تا کاملا به زمین بچسبد و دیگر سر و صدا و حرکت نداشته باشد.

بر چسب انرژی ماشین لباس شویی

ماشین های لباس شویی بر اساس مصرف انرژی و سطح شستشو متفاوت می باشند. ماشین لباس شویی هایی با کیفیت مصرف  انرژی A می باشند با کیفیت تر هستند.

سرعت و قیمت حداکثری

در ماشین لباس شویی ها حداکثر سرعت و دور موتور بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد، هر چقدر سرعت آن بالاتر باشد شستن لباس ها و خشک کردن آن راحت تر خواهد بود.

نگهداری و افزایش عمر ماشین لباس شویی

مراقبت صحیح، سرویس و کنترل به موقع مدت زمان استفاده را افزایش می دهد. برای اینکه در مصرف انروژی و آب صرف جویی کنید از پر بودن ماشین لباس شویی مطمئن باشید.

بیش از اندازه پر نکنید

بیش از اندازه لباس در مخزن ماشین لباس شویی پر نکنید، چرا که چرخش مخزن مشکل می شود. اگر ماشین لباس شویی ۵ کیلویی است، دقت داشته باشید که این برای لباس های خیس می باشد.

با رعایت نکات فوق از تعمیر لباسشویی آاگ خود جلوگیری کنید .

لباسشوییمقالات

آاگتعمیرات لباسشوییخرید لباسشوییلباسشوییلباسشویی آاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =