ماشین ظرفشویی چیست و چه کاربردی دارد ؟

ماشین ظرفشویی چیست ؟

ماشین ظرفشویی چیست و چه کاربردی دارد ؟

ماشین ظرفشویی چیست ؟

این روزها ماشین ظرفشویی به پای ثابت آشپزخانه های امروزی و مدرن تبدیل شده است. و در چیدمان آشپزخانه ها حتما جای آن لحاظ می شود. ماشین های ظرفشویی در اندازه های متفاوت و برای استفاده های گوناگونی وجود دارد نوع خانگی آن به دو حالت ایستاده و رومیزی موجود است و انواع نیمه صنعتی و صنعتی آن برای استفاده در آشپزخانه رستوران ها و هتل ها استفاده میشود.

نصب ماشین ظرفشویی باید حتما توسط کارشناس مربوطه و مطابق با دستوالعمل های گارانتی انجام پذیرد. تا در زمان استفاده مشکلی بوجود نیاید.

ماشین ظرفشویی چه کاربردی دارد ؟

در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی حتما توجه کنید که ظرف ها را تمیزکرده، باقی مانده غذاها را پاک کنید، سپس آنها را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. مواد شوینده ای که در ماشین ظرفشویی استفاده می شود شامل مایع ها و قرص ها و پودرهای ظرفشویی مخصوص ماشین است و هرگز نباید از مواد شوینده دیگر برای شستن ظرف ها در ماشین استفاده کرد. استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد و دارای سفید کننده می تواند به مخزن و دیگر اجزای داخلی ماشین آسیب برساند.

 

دقت کنید که حتما تعداد ظرف هایی که در ماشین ظرفشویی قرار می دهید متناسب با ظرفیت استاندارد ماشین باشد. بهتر است اجازه دهید تا ظرف ها به حد نصاب لازم برسند سپس ماشین را روشن نمایید. مثلا هفته ای یکبار یا یک بار در روز.

در صحیح چیدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی نیز باید دقت نمایید مثلا در چیدن لیوان ها باید دقت کنید که دهانه آنها رو به پایین باشد و قاشق ها و چنگال ها و ظروف ریز را در سبد تعبیه شده به این منظور قرار دهید. و از برنامه شستشوی صحیح و متناسب با میزان آلودگی ظرف ها استفاده نمایید.

با رعایت این موارد و همچنین مواردی که در دفترچه راهنمای محصول شما ذکر شده است می توانید اطمینان پیدا کنید که محصول شما دیرتر دچار مشکل شده و به این زودی ها نیاز به تعمیر ظرفشویی نخواهد داشت .

تعمیر ظرفشویی بوش

ظرفشوییمقالات

تعمیر ظرفشوییتعمیر ماشین ظرفشوییظرفشوییماشین ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =